פרוייקט גברת הרקפות-לאטי יזמות ובניה

בואו לגור אחרת…

חברת “לאטי ייזמות ובנייה בע”מ” יוזמת ובונה כ- 10 שנים בתי מגורים ומתמחה בבניית בתי מגורים יוקרתיים בסטנדרט בנייה גבוה במיוחד ותמיד אחד מעל כולם.
החברה יוזמת, בונה ומשווקת דירות יוקרה בתחום הבנייה, בתחום עבודות הגמר מעניקה שירותים לחברות בכל רחבי הארץ.
לחברה מוניטין עשיר ומאחוריה פרויקטים גדולים מוצלחים רבים והיא ממקדת את תחום פעילותה בצפון הארץ.חברת “לאטי ייזמות ובנייה בע”מ” הינה החברה הראשונה שהציעה סטנדרט אדריכלי ומודרני שלא נראה כמוהו בצפון.

הפרוייקטים מתוכננים ומעוצבים בקפידה כך שישתלבו באופן טבעי בסביבה הירוקה בה הם ממוקמים וכל זאת ליצירת איכות חיים מושלמת ללקוחות החברה.
בכל פרוייקט מוצגים לבחירה מגוון סוגי מבנים שונים כאשר לכל מבנה ודירה עיצוב אדריכלי – מודרני וסטיילינג משלו, יחודיות, איכות ויוקרתיות מה שמרכיב את הדירה המושלמת.

כל פרוייקט מאופיין במפרט טכני עשיר ויוקרתי באיכות גבוהה, נבנה על פי תורת הבנייה הסביבתית הירוקה, תוך ניצול מירבי של אור טבעי, שימוש בחומרים איכותיים ביותר, חיפויי אבן יוקרתיים, פאנלים תרמיים וסולריים המשלבים יופי וחיסכון והכל בגימור יוצא מגדר הרגיל, תוך תכנון ועיצוב אדריכלי שעוד לא ראיתם כמותו, כל אלה מביאים סטנדרט בנייה חדש וגבוה במיוחד שקשה לעמוד בפניו, שאתם מוזמנים לגור בו.

אנו בונים את הפרוייקטים תוך שימת דגש על איכות החומר, רמת גימור מוקפדת במיוחד וההון האנושי המועסק על ידינו ולכן אנו בונים עם חומרי הגלם הטובים ביותר בשוק ובפיקוח צמוד לתווי התקן המחמירים ביותר.

החברה עובדת בשיתוף פעולה עם לקוחותיה, על מנת להעניק ללקוחות את חווית הקניה, הבחירה והעיצוב. ללקוחות ניתנת אפשרות הבחירה לשנות את מבנה הפנים לפי צרכיהם בצורה הטובה ביותר.
החברה מלווה את הלקוחות מרגע רכישת הדירה ועד לקבלת המפתח והכניסה לדירה החדשה.

חברת לאטי ייזמות ובנייה פועלת בשיתוף עם הספקים המובילים בארץ לעבודות נגרות, דלתות פנים וחוץ, אלומיניום, מעקות, זכוכית ועוד. החברה מבצעת את הפרוייקטים עם האדריכלים, יועצים ומעצבי פנים המובילים בענף כל אחד מקצוען בתחומו. כל זאת על מנת לאפשר ללקוחות לקבל תוצאה אופטימלית ואיכות שאין שני לה
לחברה רישיון קבלן של משרד הבינוי והשיכון.

לאטי בונים לך עתיד.

אל אתר הבית לחצו על התמונה
לאטי

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה