קריית אתא: נפתח מתחם בדיקות קורונה מהירות של מד”א ומתחם בדיקות סרולוגיות הפועלים עבור תושבי העיר

קריית אתא: נפתח מתחם בדיקות קורונה מהירות של מד”א ומתחם בדיקות סרולוגיות הפועלים עבור תושבי העיר

לקראת החזרה ללימודים: 

השבוע (יום א) החל לפעול במרכז הנוער העירוני ברחוב מורדי הגטאות ובפארק הספורט בדרך בגין מתחם חדש לבדיקות סרולוגיות עבור ילדי העיר בגילאי 3-12 בשיתוף עם פיקוד העורף. 

הבדיקות נועדו כדי לאבחן ילדים הנושאים בגופם כמות מספיקה של נוגדנים (ככל הנראה בעקבות היותם מחלימים מבלי שאובחנו כחולים) כאשר מטרת הבדיקות היא להגדיל את מספר התלמידים בעלי פטור מבידוד, לשמור על רצף ושגרת לימודים ולמנוע אובדן ימי לימוד.

בנוסף, מתחם הבדיקות המהירות של מד”א ימשיך לפעול בימים  א’ – ה’, בין השעות 19:00 – 10:00 במועדון בית גלזר וניתן לתאם ישירות מול מגן דוד אדום בדיקה מהירה בטלפון 3101* . תוצאות הבדיקה יועברו ישירות למשרד הבריאות, לקופות החולים ולמטופל עצמו במסרון, יתעדכנו ביישומון ‘התו הירוק’ ויאפשרו להשתלב באירועים ציבוריים בהתאם לדרישות התו שמתעדכנות מעת לעת עפ”י הנחיות משרד הבריאות.
מתחמי בדיקות

במקביל, בהתאם להחלטת משרד החינוך, יחולקו לתלמידי העיר בגילאי 3-16 בדיקות אנטיגן ביתיות אותן יבצעו לקראת פתיחת שנת הלימודים על מנת לאפשר את חזרתם של התלמידים וילדי הגנים ללימודים בצורה מבוקרת ובריאה ולוודא שהתלמיד אינו מאומת ובכך למנוע התפשטות אפשרית של הנגיף. 

ראש העיר יעקב פרץ:” לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה חשוב לגלות אחריות אישית וערבות הדדית ולוודא כי תלמידים שאינם יכולים להתחסן בשלב זה יחזרו לספסל הלימודים רק לאחר בדיקה המעידה כי אינם נושאים את הנגיף- רק כך נוכל לצמצם את התחלואה בעיר, לשמור על בריאות התלמידים ולפתוח את שנת הלימודים כסדרה. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה