קריית ביאליק העניקה 180 מלגות לסטודנטים

קריית ביאליק העניקה 180 מלגות לסטודנטים

קריית ביאליק העניקה 180 מלגות לסטודנטים

קרן המלגות העירונית, הממומנת על ידי העיריה, בסיוע האגודה ההדדית קריית ביאליק, מפעל הפיס, מכללת אורט קריית ביאליק, האקדמיה גורדון ופרויקט פרח חילקו השנה מלגות בהיקף של מעל מיליון ורבע ש”ח

עיריית קריית ביאליק העניקה 180 מלגות לסטודנטיות וסטודנטים תושבי קריית ביאליק.
קרן המלגות העירונית על שם ראש העיר הראשון צבי קרלינר ז״ל, שממומנת על ידי העירייה בסיוע האגודה ההדדית קריית ביאליק, מפעל הפיס, האקדמיה גורדון, מכללת אורט קרית ביאליק ופרויקט פרח חלקו השנה מלגות בהיקף של מעל מיליון ורבע שקל. בנוסף לכך, רשת המתנ”סים קריית ביאליק והקריה האקדמית אונו העניקו מלגות יעודיות.
הסטודנטים יבצעו פעילויות למען הקהילה בתמורה למלגות העירוניות. בלובי אשכול הפיס, בו התקיים האירוע, הוצג יריד ההתנדבות, בו לכל סטודנט התאפשר לבחור את מקום התנדבותו בקהילה.
מלגות

 את הטקס כיבד בנוכחותו ראש העיר, אלי דוקורסקי, שנשא דברי ברכה, כמו גם יו״ר ועדת המלגות וחברת מועצת העיר, ליאת בוגנים , יו״ר האגודה ההדדית, מיקי קמני, מנהלת צוות רכזים פרח טכניון, אנה סלובק ונציגת הסטודנטים ספיר פינטו  הלומדת במכללת אורנים חינוך מיוחד ולשון.

על הקטעים המוסיקלי היה אמון הגיטריסט המיתולוגי  יהודה קיסר.

לתודה מיוחדת זכו מנהל אגף החינוך, עמי ראובן ומנהל מרכז צעירים ומזכיר ועדת המלגות, שי דנון, על הארגון של הערב והטיפול השוטף במלגות הסטודנטים.
באירוע נכחו גם סגן ראש העיר, עמירם מסס, חבר מועצת העיר שי נחמני ומנכ”ל העיריה, ליאור טרגן .

קרדיט צילום: גיא רותם

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה