ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי אירח את מפקד מרחב אשר תת ניצב שאול צמח

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי אירח את מפקד מרחב אשר תת ניצב שאול צמח

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי אירח את מפקד מרחב אשר, תת ניצב שאול צמח ומפקד תחנת זבולון, ניצב משנה ניר יונה – כהן לרגל עזיבתו של ניצב משנה יונה – כהן וקידומו בתפקיד במשטרת ישראל.

בפגישה נדון נושא המשך שיתוף הפעולה הפורה בין תחנת זבולון ועיריית קריית ביאליק בהפעלת השיטור העירוני והורדה משמעותית ברמת הפשיעה בעיר.

דוקורסקי חזר וביקש להגדיל את מצבת השוטרים הפועלים בשיטור העירוני בעיר ולהשוות את מספרם לערים הסמוכות. נושא נוסף שנדון בפגישה הינו נושא של מטרד מרוצי אופנועים המתקיים בצירים הראשיים כגון כביש 22, כביש 79 וכביש 4. תת ניצב צמח ציין את הפעולות והמבצעים המשטרתיים שבוצעו למגר את התופעה.

כמו כן, הוחלט בפגישה לקדם את נושא העברת נקודת השיטור העירוני למתחם פארק אריאל שרון בשכונת צור שלום כדי להנגיש אותה לתושבים.
נצמ

ראש העיר אלי דוקורסקי הודה לניצב משנה ניר יונה- כהן על פועלו במסגרת תפקידו כמפקד תחנת זבולון ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו במשטרה בתפקידו החדש. דוקורסקי שיבח את צוות השיטור העירוני בראשותו של פקד יגאל שסטפלוב.

בתמונה מימין לשמאל: מפקד מרחב אשר, תת ניצב שאול צמח, ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי ומפקד תחנת זבולון, ניצב משנה ניר יונה – כהן

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה