שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת קיים ביקור עבודה ראשון בקריית ביאליק בהזמנת ראש העיר אלי דוקורסקי.

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת קיים ביקור עבודה ראשון בקריית ביאליק בהזמנת ראש העיר אלי דוקורסקי.

במהלך הביקור הבוקר (ג׳) קיים השר ברקת סיור בפארק לתעשיות מתקדמות קריית ביאליק ונחשף לתהליכי פיתוח מואצים שעובר הפארק בשנים האחרונות. השר ביקר בחברת “ויפרו גבעון בע”מ” והתרשם עמוקות מהמפעל המודרני העוסק בייצור חלקי מטוסי בואינג. בפגישה עם הנהלת המפעל נדונו הנושאים של הכשרת עובדים חדשים ושימור העובדים הקיימים. השר ברקת ציין כי בכוונת משרדו להשקיע בהכשרות מפעליות כדי לקצר את זמני ההכשרה ולהתאים אותן לצרכי התעשייה.
IMG-20230214-WA0155

בתום הסיור ערכו שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת וראש העיר אלי דוקורסקי ישיבה משותפת בה העלה דוקורסקי את האתגרים העומדים בפני הרשות בעקבות הבניה המואצת, הגדלת מספר התושבים, הצורך הדחוף באזורי תעסוקה נוספים לטובת התושבים ומניעת היחלשותה הכלכלית של העיר.

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: ״אני מודה לראש העיר חברי אלי דוקורסקי על האירוח החם בקריית ביאליק. התרשמתי מהפיתוח והתנופה שעוברת העיר והנחיתי את אנשי משרד הכלכלה והתעשייה לסייע בכל הדרוש להמשך צמיחתה ושגשוגה של קריית ביאליק. אנו מחויבים לסייע לתעשייה באיזור שמקדמת את הכלכלה והרווחה של התושבים היקרים. אני תמיד נהנה לבקר בקריית ביאליק ומתכוון להירתם למען העיר ותושביה, יחד עם ראש העיר חברי היקר אלי״.

 

             בתום הישיבה הודה ראש העיר, אלי דוקורסקי, לשר ברקת וצוותו על הביקור, וכן על הנכונות והרצון להירתם ולפעול לתנופת הפיתוח הכלכלי של העיר.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה